Όλη αυτή η κατάσταση έχει απογοητεύσει την Λόπεζ καθώς το άλμπουμ της έλαβε μέτριες κριτικές, η ταινία της αποδοκιμάστηκε και το ντοκιμαντέρ της αποτέλεσε αντικείμενο αμέτρητων viral ατνιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως το φαινόμενο «Hathahate» στις αρχές της δεκαετίας του 2010 (όταν η Anne Hathaway έγινε αντικείμενο έντονης διαδικτυακής κριτικής), η Λόπεζ φαίνεται να έχει γίνει το τελευταίο… trend.
Γιατί το διαδίκτυο στράφηκε εναντίον της J-Lo;
Η Λόπεζ έχει απασχολήσει ξανά το διαδίκτυο καθώς το 2021 όταν γιόρτασε τα 20 χρόνια από το single της «Love Don’t Cost a Thing» στο βίντεο του κομματιού πέταξε τα ακριβά κοσμήματα, τα γυαλιά ηλίου και τα ρούχα της σε μια παραλία.
«Η πρόκληση #LoveDontCostAThingChallenge STARTS NOW!!!!», έγραψε η Λόπεζ στη λεζάντα του βίντεο. «Ανυπομονώ να δω τα σχόλιά σας».
Η πρόκληση αυτή δεν άρεσε καθόλους στους followers της οι οποίοι αγωνίζονταν να τα βγάλουν πέρα με την πανδημία. Ένας follower της είχε σχολίασε πολύ εύστοχα: «Κανείς δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά να πετάει τα πράγματά του στην παραλία».
Μετά την κυκλοφορία του τελευταίου της άλμπουμ τον Φεβρουάριο η Λόπεζ αντιμετωπίζει παρόμοια κριτική στα social media.
Σε μια από τις πιο επαναδιαφημισμένες στιγμές του ντοκιμαντέρ, η Λόπεζ ανακατεύει τα μαλλιά της στον καθρέφτη ενώ αναπολεί τα χρόνια που έζησε στο στο Μπρονξ.