Η πτήση της Lufthansa με περισσότερους από 200 επιβάτες είχε μια σοβαρή διακοπή, καθώς έμεινε χωρίς πιλότο για περίπου δέκα λεπτά, τον περασμένο Φεβρουάριο.
Αυτή η πτήση αφορούσε ένα Airbus A321 που εκτελούσε το δρομολόγιο από τη Φρανκφούρτη της Γερμανίας προς τη Σεβίλλη στην Ισπανία.
Όπως αναφέρει το Business Insider, οι λεπτομέρειες του συμβάντος αποκαλύφθηκαν την Πέμπτη, όταν οι Ισπανοί ερευνητές δημοσίευσαν την τελική τους αναφορά.
Η πτήση φαίνονταν να πηγαίνει ομαλά μέχρι τη στιγμή που πέρασε τα σύνορα της Ισπανίας.
Περίπου μισή ώρα πριν την προσγείωση, ο κυβερνήτης αποχώρησε από το πιλοτήριο για να επισκεφθεί την τουαλέτα. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του στους ερευνητές, ο συγκυβερνήτης φαινόταν σε καλή κατάσταση εκείνη τη στιγμή.
Ωστόσο, όταν ο κυβερνήτης επέστρεψε οκτώ λεπτά αργότερα, δυσκολεύτηκε να εισέλθει ξανά στο πιλοτήριο.
Στη συνέντευξή του, ο συγκυβερνήτης ανέφερε ότι ξαφνικά έχασε τις αισθήσεις του.
Ο κυβερνήτης προσπάθησε πέντε φορές να εισάγει τον κωδικό πρόσβασης της ασφαλούς πόρτας, ενώ μια αεροσυνοδός επιχείρησε να έρθει σε επικοινωνία με τον συγκυβερνήτη μέσω του ενδοεπικοινωνιακού συστήματος.
Μη λαμβάνοντας απάντηση, ο κυβερνήτης χρησιμοποίησε τον εφεδρικό κωδικό έκτακτης ανάγκης.
Πριν προλάβει να λήξει ο χρόνος της πόρτας, ο συγκυβερνήτης συνήλθε αρκετά ώστε να ανοίξει την πόρτα.
Ο 38χρονος περιγράφηκε με συμπτώματα “χλωμότητας, εφίδρωσης και ασυνήθιστων κινήσεων”, γεγονός που οδήγησε τον κυβερνήτη να ζητήσει βοήθεια.
Το πλήρωμα καμπίνας και ένας γιατρός που βρισκόταν στο αεροσκάφος προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες, ενώ ο κυβερνήτης καθοδήγησε την πτήση προς τη Μαδρίτη, το κοντινότερο αεροδρόμιο.
Μετά την προσγείωση, ο συγκυβερνήτης μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο.
Η “ξαφνική και σοβαρή ανικανότητά” του προκλήθηκε από επιληπτική κρίση εξαιτίας υποκείμενης νευρολογικής πάθησης, όπως ανέφεραν οι ερευνητές στην αναφορά τους την Πέμπτη.
Η ισπανική αρχή αεροπορίας σημείωσε ότι η κατάστασή του ήταν δύσκολο να διαγνωστεί — και θα μπορούσε να ανιχνευθεί μόνο αν τα συμπτώματα εμφανίζονταν κατά τη διάρκεια ιατρικής εξέτασης ή είχαν εμφανιστεί νωρίτερα.
Οι ερευνητές πρότειναν στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Ασφάλειας της Αεροπορίας να ενημερώσει όλες τις αεροπορικές εταιρείες για το συγκεκριμένο περιστατικό, ώστε να επανεξετάσουν τους κινδύνους που εγκυμονεί η παρουσία μόνο ενός πιλότου στο πιλοτήριο.
Διαβάστε επίσης:
Κωνσταντινούπολη: Σε εξέλιξη οι απευθείας επαφές Ουκρανίας και Ρωσίας (photos/videos)
Η «απαραίτητη» συνάντηση Τραμπ – Πούτιν που.. δεν λέει να γίνει
Με το βλέμμα στραμμένο στις συνομιλίες Μόσχας και Κιέβου στην Κωνσταντινούπολη – Ολοκληρώθηκε η πρώτη τριμερής