Λίγες ημέρες πριν από την επίσημη παράδοση του μετρό της Θεσσαλονίκης στο επιβατικό κοινό, το λογότυπο που επιλέχθηκε μετά από διαγωνισμό με απευθείας ανάθεση, συνεχίζει να προκαλεί θύελλα αντιδράσεων.
Παρά τους δύο διαγωνισμούς που προκηρύχθηκαν και τις αρκετές συμμετοχές για την υλοποίηση του λογότυπου, η οπτική ταυτότητα του μετρό Θεσσαλονίκης κοστολογήθηκε στα 30.000 ευρώ, ενώ δόθηκε σε απευθείας ανάθεση σε μία εταιρία γραφιστικής.
Ο creative director άλλης εταιρείας, που συμμετείχε στον διαγωνισμό αλλά απορρίφθηκε, Νίκος Γεωργόπουλος, υποστηρίζει πως δεν δόθηκε ποτέ «κάποια ιδιαίτερη εξήγηση».
«Κρίθηκε αγώνος ο διαγωνισμός χωρίς κάποια ιδιαίτερη επεξήγηση. Λέγανε ότι δεν θα λειτουργήσει στον αστικό ιστό και αυτή ήταν η δικαιολογία που λέγανε», ανέφερε αρχικά, μιλώντας νωρίτερα σήμερα το πρωί σε τηλεοπτική εκπομπή και συνέχισε:
«Το λογότυπο είναι αμήχανο και δεν ξέρουμε από πού έρχεται πού πάει και τι θέλει να πει ακριβώς. Ήταν μια φοβερή ευκαιρία για να δημιουργηθεί ένα σύμβολο για ένα τόσο εμβληματικό έργο. Εμείς κάναμε μια πρόταση για το λογότυπο και για την συνολική οπτική ταυτότητα».