counters Πανελλαδικές: Χαμηλές επιδόσεις σε κρίσιμα μαθήματα προκαλούν ανησυχία - trelokouneli.gr Skip to main content

Σήμα κινδύνου εκπέμπουν τα στατιστικά στοιχεία των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα Γενικά Λύκεια (ΓΕΛ), σύμφωνα με τα οποία σχεδόν οι μισοί υποψήφιοι απέτυχαν να περάσουν τη βάση του 10 σε κομβικά μαθήματα για την είσοδό τους σε τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Πιο αναλυτικά, μόνο δύο μαθήματα κατέγραψαν καλές επιδόσεις, με ποσοστά των μαθητών που έγραψαν κάτω από τη βάση να κυμαίνονται από 35% έως και 53%. Στην Ιστορία, το 53,3% των υποψηφίων απέτυχε, ενώ τα Αρχαία Ελληνικά είχαν 47,6% αποτυχία. Στη Χημεία, σχεδόν 4 στους 10 υποψηφίους απέτυχαν, και στην Φυσική το ποσοστό ανήλθε στο 41,3%. Στα Μαθηματικά Ο.Π., το 48,1% δεν ξεπέρασε το όριο.

Αντίθετα, η Πληροφορική και η Οικονομία αποτελούν φωτεινές εξαιρέσεις, με υψηλά ποσοστά επιτυχίας. Στην Πληροφορική, το 27% των υποψηφίων βαθμολογήθηκε στην ανώτερη κλίμακα, ενώ στην Οικονομία το ποσοστό αγγίζει το 34%.

Η κατανομή των επιδόσεων δείχνει μια πολική κατάσταση: οι μαθητές είτε αριστεύουν είτε αποτυγχάνουν, με τις ενδιάμεσες βαθμολογίες να είναι υποεκπροσωπημένες. Αυτό αναδεικνύει την εξαφάνιση της “μεσαίας τάξης” των μαθητών.

Συνολικά, η φετινή εικόνα στις Πανελλαδικές εξετάσεις προκαλεί ανησυχία, καθώς υποδηλώνει μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα προετοιμασίας.

ΠΗΓΗ

Κοινοποιήστε
Close Menu