counters «Τσουνάμι» καταγγελιών για ινστιτούτο αισθητικής στην Ερμού – «Πήγα για laser και έβγαλα φουσκάλες» - trelokouneli.gr Skip to main content

Χαμό έχει φέρει το «τσουνάμι» καταγγελιών για ινστιτούτο αισθητικής στην Ερμού από γυναίκες που λένε πως έπεσαν θύματα. Σύμφωνα με πελάτισσα που εξαπατήθηκε την έβαλαν να προπληρώσει το πρόγραμμα και στη συνέχεια δεν την εξυπηρετούσαν, ενώ αρνήθηκαν να της επιστρέψουν τα χρήματα.

Ο πλαστικός χειρουργός, Γιάννης Λύρας αλλά και οι καταγγέλλουσες κ.κ. Ουρανία και Έλενα, μίλησαν στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» και όπως αποκαλύφθηκε το συγκεκριμένο ινστιτούτο, μέσα σε έναν χρόνο ανοίγει και κλείνει σε χρόνο dt ρίχνοντας φέσια σε ανυποψίαστους πελάτες.

Η ίδια επιχείρηση έχει απασχολήσει στο παρελθόν για τον ίδιο λόγο.

Πώς «ψαρεύουν» πελάτες

Οι απατεώνες χρησιμοποιούν δελεαστικές προσφορές σε social media (instagram, facebook), επαναλαμβανόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, κράχτες στο δρόμο.

Ζητούν πάντα προπληρωμή ολόκληρου του ποσού και όταν πάρουν τα χρήματα, εξαφανίζονται (με δικαιολογία τεχνικά ζητήματα, ή δεν απαντούν καθόλου). Επίσης σβήνουν τα social ή αλλάζουν επωνυμία.

Τον Ιούνιο του 2023, στην ίδια διεύθυνση στην Ερμού (Αθήνα) επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης.

«Πήγα για laser και έβγαλα φουσκάλες»

«Εγώ αναζητούσα να κάνω αποτρίχωση με laser. Μου πετάχτηκε μια διαφήμιση από το εν λόγω κέντρο, παρουσιαζόταν ως δερματολογικό ιατρείο. Τους έστειλα τη φόρμα από τα social media, με πήραν κατευθείαν τηλέφωνο. Η προσφορά ήταν πολύ δελεαστική. Ήταν 199 ευρώ για 4 θεραπείες σε όλο το σώμα και 4 πρόσωπο που χρειάζεται. Δελεάστηκα από αυτό και είπα να πάω. Πήγα, εξ όψεως το ιατρείο ήταν ωραίο, προπλήρωσα τη θεραπεία και υπέγραψα και ένα χαρτί. Το ψυλλιάστηκα αλλά όταν πήγα εκεί το είδα ως φυσιολογικό, είδα εργαζομένους με ρόμπες, δεν είδα φυσικά γιατρό.

Όταν έκανα το laser ένιωθα να καιγόμουν και είχα βγάλει φουσκάλες. Το είπα και μου έδωσε μια κρέμα “για να περάσει”. Την επόμενη μέρα ούτε παντελόνι δεν μπορούσα να βάλω. Δεν είχα ξανά κάνει laser και το θεώρησα φυσιολογικό» σημείωσε.

«Μου είχαν κλείσει ήδη το επαναληπτικό. Και την ίδια μέρα που ήταν να κάνω τη θεραπεία, μου έστειλαν ένα sms και μου είπαν ότι το ραντεβού μου ακυρώνεται για ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα. Είναι μια επαναλαμβανομένη πρακτική. Προσπαθώ να διεκδικήσω τα χρήματά μου πίσω, γιατί ευτυχώς πλήρωσα με κάρτα και έχω κάνει αμφισβήτηση πληρωμής της συναλλαγής. Πιστεύω ότι πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας» υπογράμμισε.

Ο πλαστικός χειρουργός κ. Λύρας τόνισε πως, «δεν την είδε ιατρός άρα θεωρείται συνευθύνη. Το laser είναι διαδικασία ιατρική. Ο γιατρός προσδιορίζει την ένταση της δέσμης και ενημερώνει για την διαδικασία».

Κοινοποιήστε
Close Menu